Masz problem ?
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące dostępu do konta panelisty?
Postajemy do Twojej dyspozycji w przypadku, gdybyś nie znalazł odpowiedzi.
- Jak zmienić swoje hasło?
Żeby zmienić swoje hasło, wybierz zaloguj się i kliknij na „Mój profil”. Edytuj swoje dane a następnie kliknij „Uaktualnij”.
- Co będziecie robić z danymi osobowymi, które dostarczam?
Rejestr użytkowników Panelu Opinea jest ściśle poufny. Opinea zapewnia, że Twoje dane osobowe nigdy nie będą ujawnione osobom trzecim. Kierując się testami produktów i usług Opinea będzie tworzyła studia badań rynkowych, ale te nigdy nie będą zawierały Twoich informacji osobistych lub imiennych. Będą one przedstawiały ogólne wyniki pochodzące z analizy kwestionariuszy wypełnionych przez ankietowanych. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo dostępu do swoich danych osobowych i zmieniania ich w dowolnym momencie.
- Jak edytuję swoje dane osobowe?
Żeby edytować swoje dane osobowe, musisz wybrać zaloguj się i wtedy kliknąć na „Mój profil”. Nie zapomnij potwierdzić wprowadzonych zmian.
- J’ai rentré mon identifiant et mon mot de passe en respectant les espaces, les caractères en majuscules et en minuscules. Mais je ne parviens toujours pas à me connecter
Afin de pouvoir vous connecter sur votre compte, votre navigateur doit accepter les cookies. Voici le lien qui vous expliquera comment configurer votre navigateur afin qu’il accepte les cookies : http://www.sitodi.com/cookies_panier_1.php
- Jak mogę usunąć swoje konto?
Żeby usunąć swoje konto, musisz zalogować się i wtedy kliknąć na „Wykasuj swoje konto”. Musisz następnie potwierdzić swoje życzenie usunięcia swojego członkostwa.
Czy znalazłeś odpowiedż na swoje pytanie?
TAK | NIE |